Sider

mandag 8. desember 2014

6-8. februar 2015

Under to mnd igjen :D
Det er bare til å begynne nedtellingen... Vi gleder oss iallefall...


Her er litt info:



Åpningstidene blir: 
Fredag: 17-02 
Lørdag: 10.00-02 
Søndag: 10.00-17 

Treffet kostar kr.400 kr pr pers. Desse må seinast innbetalast til kontonr: 84205840604 innen fredag 23.januar, plassen er ikkje din før den er betalt. Husk å skriv navnet ditt på innbetalinga så me veit kven som har betalt. Bindande påmelding. 


Av dei som melder seg på før julafta, trekker vi ein som får gratis  treff.

Vafler, te og kaffe er sjølvsagt inkl. 

Endeleg har me funne ei som kan holde fargeleggingskurs for oss med PROMAKERS! Randi Lønseth skal hol de eit nybegynner kurs, som varer ca. 3-4timer alt etter hvor langt tid ein treng. Tida går fort på sånne kurs Wink Ho kjem til å gå gjennom fargekombinasjoner og litt forskjellige fargeleggingsteknikker. Du vil få utdelt stempelmotiv, fargekombinasjonsark, fargekart for promarkers, flexmarkers og triamarkers ho bruker. Kurset passer nok for dei fleste Smile 
Kurset er lørdag kl.11-14/15 og koster kr.300. BINDANDE PÅMELDING! 

Her ein liten presentasjon; 

Heisann! 

Jeg heter Randi og er 36 år, har vært gift med Frank i 13 år, har tre katter. Født og oppvokst i Stavanger og bor der fremdeles. 

Jeg begynte å scrappe litt for ca 5 år siden og har holdt på siden. Interessen min for scrapping har bare økt med årene. Nå lager jeg en del bursdagskort både til privat bruk og på bestilling, i tillegg til at jeg lager ca 60-70 julekort hvert år. Jeg har ingen spesiell stil, liker litt av alt, men tror kortene mine for det meste er CAS. 

Mine første Promarkertusjer kjøpte jeg for ca 3 år siden og brukte de bare av og til. Men så oppdaget jeg Youtube og den fantastiske verdenen der, med alle sine tutorials og inspirerende videoer og jeg ble hekta på fargelegging. 

Jeg har funnet mitt pusterom i hverdagen. Scrapping og fargelegging får meg til å slappe skikkelig av og "rømme" lit t fra den travle hverdagen:-) 

Det lilla motivet er resultatet etter forje Stordascrappen 





Mvh 
Randi Lønseth 



Vi har også ett Project life kurs, som holdes av Kristine Henanger bloggen hennes ser du her


Kurset blir på Lørdag kl 16 og koster 300 kr BINDENDE PÅMELDING.
Info om kurset:

Dette skriver Kristine om kurset: 
Det følger med 4 lommer, 2 som dere får ferdigstilt på kurset med produkter dere får utlevert. og 2 lommer som dere kan ferdigstille selv på treffet eller ta med seg hjem Dere får alt dere trenger av ark og pynt til 2 lommer på kurset 

Kreativ scrapping kjem også denne gangen til å stille med butikk på treffet, sjekk ut sidene deira her: Kreativ scrapping
Dei lager goodiebags til alle deltakarane, gled dykk! 


Det er mulighet for å overnatte på skulen om det skulle være behov for det, bare ta kontakt for meir info;) OBS! Begrensa med plasser! 

Ellers satsar me på eit flott treff, med bingo, bruktbord, konkurransar og fine premiar. Og kanskje kjem Pappskallen innom igjen...  


Send oss ein mail med påmelding og om du har ynskjer om kven du vil sitja samans med. 

Linda og Catharina




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar