Sider

mandag 27. januar 2014

Kurs med Camilla Bakke!



Camilla Bakke presenterer kurset sitt;

kurs søndag kl.11:00-14:00 kr.350



Heisann!
 Da er endelig kurskortet mitt klart! Så jeg tenkte dere ville ha en sneak peek ;) Denne gangen skal vi fargelegge Tilda , og så skal vi lage et pop-up kort med henne! Alt i ekte "Camilla-stil" Jeg håper det faller i smak. Jeg skal prøve å gjøre klart materiallisten av hva dere trenger å ha med dere til kurset snart, men dere vil som vanlig få en materialpakke med alt til kortet. Jeg gleder meg masse til å treffe dere <3 

 

 

 
Cards By Camilla Kurskort (Pop-up) 

Utstyr som du bør ha med til kurset: 
Saks til å klippe ut motivet. 
Dobbeltsidig tape (eller det du bruker til å feste papir) 
Lim (Tacky Glue eller lignende) 
Distress Ink pute – Walnut Stain (+svamp eller Ink blending tool). 
Distress Markers – Tea Dye, Victorian Velvet (Om du heller vil bruke Markers istede for re-inkers, kan du også ha med: Weathered Wood, Frayed Burlap, Antique Linen, da disse er identiske med re-inkene). 
Syntetisk rund pensel str. 0 og 000 (evt. 00 i stede for 000) (Jeg bruker merket Italeri) 

Jeg kommer til å ha med dette, men fint om de som har, tar med, så vi slipper så mye venting: 
Varmluftpistol 
Stickles - Star Dust 
Crackle Accents 
Liquid Pearls - Bisque 
Frantage – Shabby White 
Distress Re-inkers som er nevnt under 
Stempler: Vintage Garden – Stempelglede og New York - Magnolia (eller annet poststempel) 
Stempelkloss 
Memento stempelpute – Rich Cocoa 
Inkssentials Opaque Pen 




 
Info om kortet: 
Motiv stempel: Tilda with Fantasy Flowers – Magnolia 
Tekster: Just a Note – Stempelglede, Vintage Garden – Stempelglede. 
Poststempel: New York - Magnolia 

Distress ink – re-inkers: 
Vintage Photo 
Tattered Rose 
Walnut Stain 
Antique Linen 
Aged Mahogany 
Black Soot 
Weathered Wood 
Frayed Burlap 
Victorian Velvet 
Shabby Shutters 

Distress Markers: Tea Dye, Victorian Velvet 

Annet: Crackle Accents, Stickles – Star Dust, Liquid Pearls – Bisque, Inkssentials Opaque Pen, Frantage – Shabby White. 

--------- 
Annet til kortet, men som du ikke skal ha med: 
Mønsterark: Sofiero - Maja Design 
Pynt: Osteklut, blonder, roser, blomsterbær, seem binding bånd, liten papirpose, knopper, epleblomster, hjerteservietter. 
Dies: Large Frame Frilly #6 - Go Kreate, Circle + Scalloped Circles – Spellbinders, Leaf & Swirl – Magnolia, Tilda Tag – Magnolia, Mini Butterflies – Tim Holtz.


 
Har du lyst å vær med, send ein mail til stordascrappen@sklbb.no


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar